norahansen.blogg.se

Favorithästras

Publicerad 2014-04-07 17:30:00 i Allmänt,

Det finns så många raser jag tycker om. Herregud, hur ska jag kunna välja en?
 
Ponnyraserna som är mina favoriter är:
 
Connemara
 
Connemara ponny är nog absolut min favoritras från de större ponnyerna. 
De har bra lynne, och är superfina. Skulle älska att ha en connemara!
 
Shetlandsponny
Såklart, det finns ingen ponnyras jag gillar mer än shettis. 
Och shettisar är faktiskt ganska lika mig, på ett sätt. Alltså inte till utseendet. 
Shetlandsponnyer diggar jag!
 
Frieser
Min drömhäst är ju absolut en frieser!
Så otroligt fina, starka och kraftiga, men ändå så otroligt eleganta!
Frieser är min drömhäst.
 
Palomino
 
Palominon är sjukt fin. Jättefina gångarter har den också. En häst jag verkligen kunde tänka mig att ha!
 
//NOra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela