norahansen.blogg.se

Hallå!

Publicerad 2014-04-15 15:26:15 i Allmänt,

Idag var det riktigt tungt att vara i skolan. Tungt och jobbigt. 
Men bara en dag till (med prov) och sen påsklov!
Jag har till och med hört rykte om att det ska vara 20 grader varmt! 
Fram med bikinin! Kanske?
Men om det är så varmt, så ska jag rida i t-skjorta! 
Och förresten, så kom Anna med ett jättebra förslag igår.
Hon föreslog att jag skulle kunna låna lite av hennes bommar och ta till stallet där Zicko står!
Absolut ska jag göra det. På torsdag ska vi ta 4 hinder stöd och 4 bommar. 
Då får jag upp 2 hinder, och kan rida över cavaletti bommar, och en bom i varje hörn och så.
Om Zicko är i skick för att kunna hoppa, slår jag vad om att Nike fotar!
Så tummen upp för påsklovet!
 
Vi ska säkert måla ägg också. Vi har ju ändå 60 stycken... hehe ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela