norahansen.blogg.se

Hej kvällen....

Publicerad 2014-04-11 21:30:00 i Allmänt,

Kände att jag inte behövde blogga så mycket ikväll. Ingenting var något måste ikväll.
Har mycket blogglust och ska blogga mycket imorgon.
 
Kan ju rapportera lite om Zicko :)
Han gick i hagen när jag kom, och haltar inte ett enda dugg.
Hade fortfarande blå spray på benen.
Var liiite varm på bakknät. Men det var bara riktigt lite.
Var jätteglad, pigg också. 
Jag borstade av honom jättenoga, klippte manen och svansen och lade showshine i! 
Hade tänkt mig en promenad imorgon. Rider på söndag på planen :)
Och så kan jag också tillägga att jag kommer att ha honom till första Maj ungefär!
 
Nu ska jag sova, och ta det så lugnt som möjligt. Inte vara lat. Bara stanna upp lite grann.
Ha en bra helg! <3
 
 
Jag har en blåfläckig ponny!; (
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela