norahansen.blogg.se

Ska inte ta det som någon big deal

Publicerad 2014-04-22 19:02:47 i Allmänt,

Jag vet att Zicko ska flyttas till Annas nästa vecka. 
Nu blir det 2 dagar tidigare. Jag rider en lektion för Malin på kvällen.
Han ska gå på bete. Med de andra ponnyerna. 
Och visst ska det bli kul. Men...
 
Jag kommer att sakna Emmes. Nåt otroligt. 
Eena och Tero kommer jag att sakna mest. De har varit så perfekta. 
Så otroligt snälla. Och fått mig att känna mig så välkommen.
Allting har varit som i en dröm. Kunde verkligen inte  fått det bättre. 
Jag älskar hela stället. Det är som i en dröm, verkligen. 
Tårarna rinner ner, jag kommer att sakna allt. Så j*vla mycket.
 
Och Zicko. MIN ponny. Min egna ponny som jag har fått bestämma allt om. Hur ska jag nu göra?
Han kommer gå på lektioner 3 gånger i veckan. Jag får träna honom en gång i veckan för Malin antar jag då. 
Men jag måste se hur mycket han orkar. Om ridlektioner + min träning. Är tillräckligt för honom. Så kan jag inte rida honom mer än så. Det förstår jag. Men jag tänker gå till hagen varje dag, så ofta jag kan. Och bara vara med honom. Han stal mitt hjärta. Jag älskar honom. 
 
Men har bestämt mig att från och med nu. Ska jag inte ta det här med flytten och Zicko. Som någon stor big deal. 
Jag gör det bara till nånting som det inte är. Och hoppas att det går vägen. Ingen big deal, ingen big deal. 
Älskar dig Zicko <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela