norahansen.blogg.se

Uppdatering

Publicerad 2014-04-13 13:29:12 i Allmänt,

Tjena tjena!
Vad gör ni då?
Jag har suttit på datorn nu ett tag. Slöar XD
Efter att ha skrivit lite inlägg, så ska jag åka till stallet.
Hoppas Zickos ben inte är varmt idag. För jag vill att det ska vara helt bra innan jag rider honom.
Inte för att det var mycket varmt igår, bara lite lite på ett ställe. Men man vill ju ta de säkra före det osäkra liksom!
Putsade hans sadel igår, och balsamerade in stiglädren också. Så nu är sadeln i bra skick! :)
Jag rider honom på planen (om jag rider)
Tänkte bara skritta och böja, och säkert trava också.
Men jag gissar att han kommer vara hur pigg som helst!
Är bara en aning orolig över vädret. Det regnar lite nu, hoppas det inte börjar regna mer!
 
Skulle också vilja till stallet här ikväll. har inte sett Wilmus på länge så. :)
 
Nja, men nu måste jag fortsätta med lite andra inlägg om jag ska hinna göra nåt ikväll!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela