norahansen.blogg.se

Allmänt

Publicerad 2014-12-03 15:34:32 i Allmänt,

 
HejjOu!
Tänkte skriva ett lite sånt här allmänt inlägg. Lite om allt möjligt som jag har tänkt på under senaste tiden. 
Ja, idag onsdag alltså!  Helt ok dag, vi hade husliga. Jättekul!
Imorgon har jag både förhör i satsdelar och matte. Inte kul alltså. Men ska till stallet halv 6, så har en timme på mig att öva nu. Som jag sa, halv 6 i stallet. Jag ska åtminstone försöka tvätta Nipsus svans. Den ser hemsk ut, klippte och skötte hennes man förra gången, så tar itu med svansen idag!  hoppas mitt schamppo och balsam tar på hennes svans. Vill verkligen ha den ren och fin! Ska också försöka hinna rida, och att putsa hennes träns skulle inte heller vara så dumt. Jag kommer troligen få sällskap, hoppas i alla fall på de. Josefin kanske ska komma. Annars frågar jag I. Vad händer sen då?
På torsdag ska jag också rida, ska rida Nipsu riktigt ordentligt så att hon sköter sig på lektionerna. Hoppas jag kunde hitta en bra åker att trimma på. Och jag hoppas också att Nike skulle kunna komma med. ska även försöka hinna med att hälsa på Fammo på torsdag. 
På Fredag, har vi tjejmys hos Elins. Vi ska ha chokladfondue!  Så gott, jag har inte ätit det på evigheter. 
+ en grej till. Vi ska ha en bal i skolan på fredag. En Självständighetsbal. Jag och mamma köpte en klänning i Sverige till det, bilder kommer! 
 
Sådär nu gick jag prata av mig lite, nu blir det matte! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela