norahansen.blogg.se

Bilderna..... ÄNTLIGEN!

Publicerad 2014-12-27 17:41:53 i Allmänt,

Nu äntligen har jag fått in bilderna från SIHS på datorn! Det tog en stund haha!
Men nu är de inne, och jag tänkte att ni säkert ville se. 
Här är dom!
Här är en bild med jag och Linn Olsson :) Hon var verkligen fin och jättetrevlig att prata med!
 
En bild på mig och Charlotte Haid-Bondergaard. (Mamma är en ganska dålig fotograf!)
Hon var jättegullig och snäll och det var jättecoolt att träffa henne och Rasmus. De är mina förebilder inom dressyren. 
 
 
Jag ser hemskt ut.... :/ 
Är helt chockad fortfarande när jag ser på bilderna. 
Det var min högsta önskan när jag kom till Stockholm att träffa Nellie. 
Hon var jättetrevlig enligt mig!
 
Har inte redigerat några hoppbilder ännu, så ni får nöja er med Dressyrbilder sålänge!
Jag tyckte de blev ganska bra när jag väl hade redigerat dem.
 
 
Charlotte och Triviant :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela