norahansen.blogg.se

:D

Publicerad 2014-12-06 22:19:28 i Allmänt,

Tjena!
Sitter i min säng, har dragit ner täcket och kudden på golvet.
Nikes kompisar är här för tillfället, inget som stör mig dirket, men så lugnt så man kan sova så är det nog inte. 
Skulle vilja gå ner, och visst skulle jag kunna göra det, men jag ser ut som ett lik typ ;)
Jag kollade just på "the last song". Har någon sett det filmen?
Jag satt oskojat och grät hela halva filmen. När första gråt-attacken kom, så kollade jag på tiden och den var exakt halva. Till filmens slut kom det gråt-attack på gråt-attack på gråt-attack. 
Herregud, jättesorlig film. JätteBRA film. Kolla på den!
 
 
Annat idag då? Har mest bara legat i mitt rum hehe. Men på ridlektioner har jag också varit. 
Red och ledde Nipsu, som vanligt. Ledde Nipsu första lektionen, red henne de andra lektionerna. Det var ganska kallt, kanske inte så värst kul. Men visst var det trevligt. Fick också ett utmärkt erbjudande av Anna. Hm... det skulle vara rena drömmen. Men jag har lovat att inte säga nåt, så det kan jag inte göra. 
Har kollat på självständighetsbal, alltid fina klänningar!
 
Nej, nu ska jag nog gå och se mig i spegeln om jag ser något vettigare ut än för 15 min sen. (har tvättat mig med kallt vatten i ansiktet för att få bort det röda)'
Love you..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela