norahansen.blogg.se

Flygtur, hårdträning, mörker

Publicerad 2014-12-08 21:08:05 i Allmänt,

Hejsssan!
Ska snart gå och lägga mig, ska bara kika in här först!
Ville bara säga att M frågade om jag ville komma och rida med henne, egentligen hade inga planer alls på att rida ikväll. Men kunde inte motstå. 
Rida eller läxor liksom?
Jag fixade läxorna snabbt, for till stallet sen. 
Vi var ute och galopperade på det vi kallar "vallarna"
Nipsu var i början mycket studsig och hoppade runt och bockade lite nu som då!
Plötsligt när vi galopperade så lade hon upp ett gigantiskt bocksprång, så jag flög av... hups då! Men landade på något sätt ändå VÄLDIGT mjukt på marken. Det gjorde inte ont alls. Det var inget problem, så hoppade direkt upp och fortsatte galoppen. No worries! Jag klarade mig bra! Nipsu skötte sig nog resten av ridturen. 
Genomsvettig när jag kom tillbaka! Det är bra ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela