norahansen.blogg.se

Lycklig, snöig, smutsig, glad!

Publicerad 2014-12-19 19:29:14 i Allmänt,

Cha cha bloggen!
 
Massa roliga saker har hänt idag. Det är knappt så att jag hänger med själv. 
 
På morgonen hade vi Julfest, steg upp klockan 6. Tungt! ;)
Men Nike fixade mitt hår, och jag hade fått en klänning från Forever 21 av Mamma från USA. 
Julfesten gick riktigt bra, vår klass sjöng en sång. Då menar jag inte vilken julfest sång som helst.
Utan den vi sjöng är riktigt bra. Vet ni "Home" Av Phillip Phillips? :)
En pojke i vår klass sjöng den. Och han var så otroligt bra. Helt sjukt!
Det var jättekul att se allt vårt program. Vi har ju faktiskt lagt ihop allt själva :)
Och nu har vi äntligen jullov!!! Finally.... :D
 
Nu har det ju också kommit snö, så det är extra mysigt!
Firade såklart att jullovet hade börjart med en ridtur på Nipsu. 
Hann tyvärr inte alls långt. Hade så bråttom. Och Nipsu var ganska.... Galen om jag får säga det själv. Eller ja, full med energi. MYCKET energi. 
Andledningen till att jag hade så bråttom var att jag fick komma med Nike,Dennis och Malena till Storträsk
(ett stall där Malena har sin häst Vefas, Minns ni Vefas? En stor fux valack som jag red på mycket i somras?)
Har inte sett honom sen han flyttade härifrån. Vilket var kanske 4 månader sen? Ja, jag tror det iaf. 
Har saknat honom, gillade verkligen att rida honom då han var här. Han är en jättejättefin storhäst som passar mig bra. Malena hoppade, och sen frågade hon om jag ville ta något varv?
OM jag ville?!?? 
Var så sjukt lycklig när jag satt på Vefas rygg igen. Han kändes bara SÅ stor! 
Jag har ju faktiskt BARA ridit ponny de senaste månaderna. Känns lite konstigt. 
Men som sagt, var bara så lycklig när jag fick trava och galoppera runt på Vefas där i manegen.
Smilade som en idiot. :D
Så den här dagen slutade mycket mycket bra. Hoppas verkligen att jag kan få rida runt med Vefas någongång igen ;)
 
(Gammal bild)

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2014-12-21 12:07:01

Åh men gud vilken härlig bild! Jättevacker! :D

Svar: Tack så mycket ♡
norahansen.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela