norahansen.blogg.se

Nu händer det igen....!

Publicerad 2014-12-29 19:52:29 i Allmänt,

Nu händer det igen bloggen!
 
Jag har en "egen" häst nu!!!!!!
 
Kan ni gissa vem?!?!? 
Denna förståss!
Nipsu <3 <3 <3 <3 <3
 
 
Vi var och tittade på ett stall dit jag ska flytta henne idag. Och de här stallet ligger MYCKET närmare Emmes. 
JO.  Det låter helt sjukt att säga. Men hon ska flytta till min tränare. Eller nåja. En tränare som jag har tränat för!
Hon och jag ska flytta till Malin!
Jag har nog pratat om Malins träningar va? Ja, det är hon Malin!
Det är helt sjukt. Jag har inte fattat det ännu. Nu, nu är det bara jag och Nipsu. I 2 månader. Visst. Två månader är inte så mycket. Men det här kommer att vara drömmen. I KNOW IT!
Stallet var jättmysigt. Tror att jag kommer att trivas där.
Och jag kommer ha mycket att göra. Det blir såhär, skolan stallet, kompisar, skolan, stallet, kompisar!
Men jag klarar det. Vet inte vad jag ska skriva så att det låter bra. Men jag kan bara säga att man kan INTE börja 2015 på ett bättre sätt än nu!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela