norahansen.blogg.se

Sweden International horseshow haul

Publicerad 2014-12-02 20:09:00 i Allmänt,

 
 
 Jag köpte kanske inte så mycket från Friends Arena, men jag är väldigt nöjd över det jag köpte.  
Jag tyckte mässan var riktgit stor!
 
 Först ut:
 
Rosa Magic Brush borste!
Har aldrig haft en, ville egentligen ha en röd, men det fanns inte enskillt så tog en rosa i stället!
Köpte den från Horze :)
 
 
Två mössor, en från Hööks och en SIHS mössa.
Mössan från Hööks fick jag i en "goodiebag" ungefär!
Mössan från SIHS köpte jag själv.
 
 
Hästgodis förståss! Men då menar jag inte vilket hästgodis som helst. 
Utan detta är hästlösgodis! PS of sweden hade det, och det fanns jättemycket olika smaker.
Banan, persika, ananas, vitlök?... Och allt möjligt!
Nipsu och Wilma älskar det här godiset. :)
Ett jättefint, billigt, snyggt schabrak från Jacson!
Jättesuperduper nöjd med det, och det passade Nipsu med Baccus sadel sååååå bra!
 
Hittade också precis det pannbandet jag har sökt efter. Röda diamanter, går sådär böjt.
Nu äntligen hittade jag det! Från Sjöhagen wear. Super nöjd!
Och av en slump hittade jag dom här fina benskydden. De passar mer än perfekt till schabraket, och är jättefina!
Så man kan säga att jag köpte en hel outfit. Gillar ni den här kombinationen?
Jag tycker den är helt PERFEKT åt Nipsu!
Hittade även en Hööks vattenflaska, och handskarna från Jacson ska Nike få till julklapp!
 
Jag tror det var allt! som sagt väldigt nöjd med allt jag köpte.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela