norahansen.blogg.se

Vad jag har gjort!

Publicerad 2014-12-05 21:39:51 i Allmänt,

Hej bloggish!
Bloggade inte alls igår, det fanns liksom inte tid. 
Men nu bloggar jag, jag kan säga lite kort om vad jag har gjort och vad jag har hållit på med :-)
 
Torsdag: Red Nipsu med nya schabraket+ benskydd och pannband! Gick riktigt OK. Hade backträning!
 
Fredag: Var till stallet en sväng efter skolan för att lägga på Nipsu ett täcke, sen iväg till Elins. På chokladfondue! Supergott superskrattigt!
 
Lördag: Klockan 10 i kyrkan (skriftskola) klockan 12 på ridlektioner. Rider Nipsu i hela 2 lektioner! Yes!!
 
Söndag: Sova sova sova sova.... vila, äta, kolla film och sova igen. Fast kanske lite ridning på förmiddagen!
Håller ni med om att det här måste vara världens sötaste  limsaburk? :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela