norahansen.blogg.se

1 hästdag- check

Publicerad 2014-02-25 16:56:13 i Allmänt,

Nå hej!
En hästdag avklarad. De längsta kvar!
Barnen som var med var jättegulliga, alla var nästan nya.
Jag ledde Baccus, två lektioner. Han var jättesnäll, och ganska slö hehe... 
Vi hade två lektioner i terräng, och fick mellanmål och lekte! Kul, fast nu är man ganska trött.
En hästdag till imorgon, åtminstone för mig. Det är egentligen en till på torsdag också, men den ska jag inte vara med och hjälpa till på. Måste till Zicko ;)
Om det är bra väder rider jag honom på plan. Har inte ridit honom riktigt ordentligt på planen än.
Har SÅ himla lust att köpa ett regntäcke åt honom nu, vet inte om jag har råd bara!
Och boots, och ett nytt träns skulle han också behöva.
Mycket, mycket, ska man ha till sin häst ;)
 
 
Förresten har Vefas, en stor JÄTTESNÄLL häst som kommer hit och hälsa på ibland.
Kommit hit nu! Lika snäll som alltid! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela