norahansen.blogg.se

9 ord om Nora

Publicerad 2014-02-03 20:50:00 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
Pigg
Jag har mycket energi, gillar att vara överallt hela tiden! 
 
Pratsam
Jag är en sån person som pratar NON-stop bara jag får! Det har nog de flesta av mina kompisar märkt ;)
Och det gäller inte bara kompisar, jag pratar gärna om allt mellan himmel och jord med vuxna också!
Jag pratar även med mig själv ganska ofta. Jag ÄLSKAR att prata!
 
Ivrig
Jag är bara inte sån, som vill fundera,diskutera, sova på saken. NEJ allt ska hända NU.
Inget speciellt bra tålamod i dessa situationer.
 
Rolig
Jag är nog inte mellan mina kompisar, roligare än någon annan.
Men jag kan få vuxna att skratta hur lätt som helst!  
 
Envis
Jag är en mycket envis person, som tycker att allt går bara man vill! Inga ursäkter!
 
Nervös
Jag blir nervös och orolig rätt ofta, vill ha ganska mycket stöd. Men försöker jobba bort det!
 
Snäll
Jag förösker alltid vara snäll,vänlig och förstående. Men sådär allmänt är jag nog en väldigt snäll person
försöker inte ställa till bråk, vill att allt ska va bra.
 
Hemkär
Ordet låter tantigt. Men det får gå an ändå.
Jag är en sån som vill vara hemma ganska mycket. Visst jag gillar verkligen att vara ute och resa och se världen.
Men jag är nästan hellre hemma. Borta bra, men hemma bäst!
 
Bokmal
Jag är en stor hästbokmal, läser allting, snabbt och smidigt 7 gånger på raken!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela