norahansen.blogg.se

Ah, men kom igen....

Publicerad 2014-02-23 15:19:14 i Allmänt,

Vad är dehär för uppdatering?
Skräpning står på schemat!
Sitter nu vi fammos, mätt som en plätt. Kan knappt röra mig.  Haha! ;)
Har varit i stallet och pysslat med Zicko.
Red inte idag för vädret är skit! = glashalt.
Synd, för det var så bra väder igår.
Gjorde i ordning honom och flätade svansen och lade fingrimman på.
Men gick ut och gå med han en sväng, så att han skulle få sträcka på benen. Sen gick jag med honom till planen och hade lite " frihetsdressyr".
Typ att jag gick runt till höger och vänster och han följde med mig hela tiden! Och när jag stannade skulle han stanna osv. 
Jättebra dag! De känns verkligen som vår i luften.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela