norahansen.blogg.se

Alla hjärtans dag <3

Publicerad 2014-02-14 19:18:00 i Allmänt,

Hej på er!
Idag är det den 14.2 = Alla hjärtans dag!
 
Det är dagen då man ska sprida kärlek. Till de närmsta i livet. Det kan vara vem som helst tycker jag!
Jag skulle då vilja skicka lite hälsningar till olika personer, och vänner. Bland andra!
 
Jag vill börja med djuren. De är otroligt viktiga för mig.
 
Till Wilma IV
Wilma är den bästa vännen på jorden. Glad alla hjärtans dag!
 
Till Zicko
 
 
Jag kommer få se honom imorgon. Han kommer bli "min"! Så glad alla hjärtans dag till han också!
 
 Till Ancelan Di Bono
 
Åh, min lilla fjant. Skulle inte klara mig utan honom. MIN egna maskot! Glad alla hjärtans dag!
 
De va djuren. Men nu till några andra personer också.
 
Jag vill såklart hälsa till alla mina vänner, nya som gamla. Och bästisar Ellen och Erica
 
Men en liten speciell hälsing till
 
Amanda:
Min kusin, Amanda vill jag hälsa lite speciellt till.
En perfekt vän som alltid ställer upp i vått och torrt. Kusinen som ingen annan... <3
 
 
Och till...
 
Elin!
Elin och jag har inte varit kompisar så värst länge. Men nu är vi det.
Och såna som Elin växer verkligen INTE på träd. Love her... <3
 
 
 
 
Och så vill jag säga ett stort alla hjärtans dag till ALLA er läsare också!
Det betyder sjukt mycket för mig att ni läser min blogg. Ni förstår inte hur glad jag bli av era kommentarer!
Ni betyder mycket för mig! Glöm inte det!
 

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2014-02-15 08:43:10

Tack <3 Glad alla hjärtans dag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela