norahansen.blogg.se

Då var det kväll

Publicerad 2014-02-11 20:39:56 i Allmänt,

Ska snart gå och sova. Är trött.
Imorgon blir det övningar efter skolan i vår gamla skola. :)
Då får vi träffa vår musiklärare som vi hade i lågstadiet :D
 
På torsdag blir det KANSKE ridning, hoppas på de iaf! Annars tänker jag åka till stallet ändå!
 
Jag kommer gosa med Wilma... FY vad jag har saknat henne... <3
Sen är det tjejkväll hos Elin, och sen kommer ZICKO! <333
 
Tänk, det är bara 4 dagar kvar tils han kommer, jag behöver bara vakna 4 gånger till.
Så är det dagen då han kommer! Kan knappt fatta det! :)
Förresten så var "hästsnacket" som jag kallar det, jätteintressant! Skriver ett skilt inlägg om de sen!
Jag har nog inte mer att säga för ikväll. Godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela