norahansen.blogg.se

Hej, jag heter Nora...

Publicerad 2014-02-26 16:00:00 i Allmänt,

 
... och det jag brinner för, är hästar och djur i allmänhet
 
... och jag har en mamma som är från södra Finland
 
... och just nu har jag en häst på foder, som heter Zicko
 
... och min favoritponny, som vandrar på denna jord heter Wilma IV
 
... och min dröm, är att någongång, få resa till Kentucky i USA, och se på galopp
 
... och jag är en hästbokmal
 
... och jag har världens charmigaste tibetanska spaniel som heter Bono
 
... och jag har varit till många länder, nästan över hela jordklotet! ;)
 
... och jag är väldigt, envis. Vilket leder till att jag driver min familj till vansinne ibland ;)
 
... och jag ÄLSKAR att blogga! 
 
Tänkte att för er som inte har läst min blogg så länge, skulle få veta mer om mig!
 
Zicko!
Wilma 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela