norahansen.blogg.se

Jag ska till FSSM 2014 i Pargas

Publicerad 2014-02-05 17:59:06 i Allmänt,

Hej! Tänkte berätta om Pargas resan.  
 
Torsdag:
- Mamma och Pappa kommer och hämta mig och Linus (min kusin, Amandas storebror) klockan halv ett ungefär.
----> Vi kör till Pargas, är där ungefär 6 tiden. Lämnar Linus vid stället som alla skidåkare ska vara.
Tuorla heter det. Kör vidare, släpper av mig vid Mommo. Där ska jag sova, blogga, och läsa läxor!
 
Fredag:
 
På dagen ska jag till kondis. Jag berättar mer om det sen. Sen ska vi se L och R skida sprint klockan 3 ungefär.
Strax därefter kommer Amanda, och bussen med alla skidåkare komma. Amanda flyttar in i lägenheten Mamma och Pappa sover i. Dit flyttar jag också på kvällen. + att Nike också kommer komma på kvällen till Pargas.
 
Lördag: Skidtävlingar från 11 till 3 cirka. Klockan halv 4 eller 4, jag minns inte. Ska vi iaf på en teater. Jättekul!
Efter teatern ska vi på besök hos Willy! :)
 
Söndag:

Då är det stafett! Från 11. Vi åker hem efter staffeten. Möjligtvis med Amanda. Men åtminstone jag och Nike!
Vi kommer hem ungefär 8 på kvällen. :D
 
 
Det här kommer bli tungt, eftersom jag har prov på måndag och tisdag!
Men jag klarar det! Jag kommer uppdatera med mycket mobilbilder. Men ska också försöka uppdatera med lite inlägg. SÅ här har ni min helg! Stressig, men rolig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela