norahansen.blogg.se

Jag vill ha! (till Zicko)

Publicerad 2014-02-19 14:00:00 i Allmänt,

Det är så mycket jag vill ha, men också mycket jag behöver till Zicko. 

Här är några av dessa saker.
 
Ett nytt regntäcke!
Han hade ett, men det blev så dåligt. Och var så gammalt, så han kunde inte ha det mera!
Men nu behöver han ett nytt! Jag skulle såå gärna vilja ha detta regntäcke från hööks!
Så snyggt för det första, och sägs va jättebra!
 
 
Boots!
Han hade boots, förr. Men de blev också för dåliga. Så han skulle behöva nya!
Dehär HORZE bootsen ser jättefina ut. Och såna hade han förr också!
Lite Magic Brush skulle inte vara helt fel!
skulle vara väldigt andvändbara, har önskat mig såna länge!
 
Detta shampoo, skulle jag BEHÖVA! Verkligen! 
Han är ju inte speciellt, ren av sig. ;) (haha skitgris) 
Och detta skulle bara var för bäst, tror jag skulle älska detta! Ska försöka köpa nåt sånthär shampoo!
 
 
Detta är jag i stort behov av nu. Ska se till om jag får med mig Pappa till stan...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela