norahansen.blogg.se

Poänger och hiss och diss till grimmor

Publicerad 2014-02-25 19:24:00 i Allmänt,

Detta är en jättesnygg grimma, stilren med lite bling bling! Passar alla olika hästar. Men är kanske inte så utstickande. 
HISS från mig 4/5
 
Föll mig inte alls i smaken, gillar inte färgen, ser ut som den är blekt i tvätten. 
Kan däremot passa till en häst med mörkare hårrem.
Diss, 2/5
 
 
Denna grimma, är en solklar HISS från mig.
Inte för skrikiga färger. Men ändå en stark färg. 
Lite ludd, och glitter på! Dock blir den ju fortare smutsig, så jag skulle t.ex bara använda en sånhär på tävling!
4,5/5
 
Njaa... den här grimman är ganska tråkig enligt mig. 
Ingenting som gör att den sticker ut. Finns många sånhär grimmor. 
Diss. 1/5
 
Tja.. denna grimma är lite tja...
Den har för skrikiga färger, enligt mig. Tycker inte det är speciellt snyggt.
Men kan också vara fin, till exempel så matchar den med täcket. 
En hiss och en diss till denna 3/5
 
Hiss! Lite utstickande, men inte så mycket. Precis min stil!
Fint med rutorna, en snygg grimma som jag skulle kunna köpa.
5/5
 
//Nora <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela