norahansen.blogg.se

Sportlov.. YES!

Publicerad 2014-02-13 20:42:32 i Allmänt,

Okej, jag vet att detta kommer en aning- vad ska man säga.. Tidigt!
Men det går väl ändå!
 
Om 2 veckor ungefär är det sportlov!
Vi fick just sportlovs programmen i skolan :)
Jag tror inte jag kommer göra någonting, av det som stod på lapparna, tyvärr...
Men jag kan ju börja med att säga att Nike och Mamma ska åka till Afrika!
Coolt, va? De ska åka på en skolresa dit.
Det betyder att jag kommer bli ensam med Pappa, eh... Får se hur det går... ;) Nej, men de ska nog gå bra!
Zicko, då? Jo, om det är fint väder. Och om det blir lite för lite hästar vid stallet här. Så kommer Zicko komma och hälsa på lite. Om det blir knivigt. Det är helt OK, för jag får ha honom alla de andra dagarna, som det inte är hästdagar. Jag kommer hjälpa till på 2 st hästdagar! En för mindre barn och en helt vanlig.
Det ska bli kul men tungt antar jag!
Så mitt sportlov kommer att fyllas med hästar, hästar, och ännu lite mer hästar!
Perfecto!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela