norahansen.blogg.se

Tjabba tjena!

Publicerad 2014-02-16 20:05:08 i Allmänt,

Trött, men jätteglad är humöret!
Kan ju börja med att berätta om eftermiddagen/kvällen
 
Zicko gick i hagen när jag kom. Jag tog in honom. 
Gjorde i ordning honom och ledde honom ut till ridplanen. Det blåste.. och många hästar var ganska oroliga.
Eh, jag tänkte ungefär att jag inte kunde få en dåligare start. 
MEN jag hade superduper stålfarfar. Finaste ponnyn. Brydde sig inte ett dugg!
Det blåste och det var en tunna eller nåt brevid ridplanen. Och han kastade inte inte blick till något av dem!
Superponnyn. Älskar honom! 
Han va jättesnäll. Inte för pigg. Men inte slö heller. PERFEKT! Så himla glad att han anpassar sig så bra!
Och ägarna är jättetrevliga. Känner mig så välkommen. Stället är bara för perfekt! Kunde inte fått det mycket bättre.
Hovslagaren kom och satten nya skor på. Skönt! Då var det undan :) Han var förresten förskräckligt trevlig han med.
Allting är bara hur bra som helst. Tummen upp för stället! TACK till Anna som fixde detta! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela