norahansen.blogg.se

trött :)

Publicerad 2014-02-28 09:08:10 i Allmänt,

Hej på er, är jag trött tror ni? Svar: JA!
 
Tre hela dagar i stallet tar på krafterna.
Men är ändå uppe med humöret. Har precis duschat, ska skriva lite inlägg och sen åka till Zicko!
Jag red ju honom igår också, han har ju stått i 2 dagar, så han var väldigt pigg och frammåt. 
Jag red på planen för att det var annars kolmörkt. Jättebra, med upplyst ridplan!
Vi tittade på lite täcken till Zicko, vi har bestämt, att jag ska köpa ett i 125 storlek. Jag tror det blir bra.
Så ett fullneck regntäcke ska inköpas inom kort!
 
Idag ska jag rida i terräng. Han kommer att vara jättepigg! De jag säker på!
Men ska trava och galoppera, så mycket som underlaget tillåter. Han behöver verkligen göra sig av med lite överskotts energi. Tänkte också putsa hans utrustning. Nåt sånt!
Jag ska föröska hålla i med uppdatringen. Den har varit bra på sista tiden vad jag tycker!
Vi hörs senare!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela