norahansen.blogg.se

Vad skulle du göra om du visste att du inte kunde misslyckas?

Publicerad 2014-02-27 14:00:00 i Allmänt,

Ja, vad skulle jag göra då?
En ganska rolig och svår fråga egentligen. Tänker svara med lite humor ;)
 
- Jag skulle gå ut skolan, så fort jag bara kunde. Hallå? Jag skulle ju inte misslyckas i ett enda prov! 
 
- Skulle ställt upp i en tävling, på värsta bästa tävlingshästen.
Och ridit in på den och spöat alla andra världsstjärnor i en bana på 160cm och det svåraste dressyrprogrammet man kan tänka sig! Vunnit allihop, och är 13 år gammal hehe... :D
 
- Tagit en springtävling med Usain Bolt, jag skulle ha fått världsrekord!
 
Ja.. de var nog det ungefär. Men kom ihåg, detta var med humor i!
 
Men egentligen, ska man nog inte ha som mål i livet att aldrig misslyckas i någonting. NEJ absolut inte.
Det skulle inte jag i alla fall! För INGEN människa kan inte ha ett fullt friskt liv, om man ALDRIG har misslyckats i någonting. Det går bara inte, det vet nog nästan alla. 
Man kan inte ha som mål att det ska gå bra i alla prov. På varenda träning. Oavsett vad man gör.
Man MÅSTE misslyckas om det ska gå bra! Det måste gå skit NÅNGÅNG!
Jag vill verkligen misslyckas någongång i livet. För jag vet att jag kommer lära mig en hel del av mina misstag!
Inte sant? Håller ni inte med?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela