norahansen.blogg.se

Frågor

Publicerad 2014-01-29 19:04:05 i Allmänt,

Tjena bloggen!
Malena hade på sin blogg lite frågor, som man kunde kopiera och svara på. Så jag tänkte 
-Varför inte?
 
SÅ här kommer frågorna!
 
 
1. Bästa som hänt i ditt liv?
 
Ja, det måste nog vara att jag har fått chansen att rida Wilma i mitt liv. 
Att jag har fått ha henne som min egen i princip, det är nåt som är bland det bästa som hänt mig.
 
 
2. En dröm du vill uppfylla?
 
Jag kommer inte på riktigt mycket just nu, men det är nog att få ha en helt egen häst!
 
3. Vad betyder mest för dig i ditt liv?
 
Djur, de flesta vänner, familjen!
 
4. Var vill du bo som vuxen?
 
Det var en ganska svår fråga!
Jag vill bo på ett sånt ställe jag trivs med, kanske Sverige? Eller i södra Finland någonstans.
 
5. Favoritämne i skolan?
 
Religion, bildkonst och modersmål!
 
6. Motto?
 
"Det högsta är inte att aldrig falla, utan att resa sig efter varje fall"
 
7. Favorit glassmak?
 
Det får nog bli vanilj!
 
8. Något som du inte kan, men skulle vilja kunna?
 
Finska!
 
9. Favorit stad?
 
Pargas
 
10. Godis/Glass
 
11. Vår/Höst
 
Malenaforsstrom.blogg.se

Här var frågorna! Varsågoda! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela