norahansen.blogg.se

Ge dig!

Publicerad 2014-01-10 09:21:00 i Allmänt,

Det här trodde jag igår...
 
- Ja!! :D Nu mår jag helt bra nog och jag åker till skolan imorgon! Nu blir det bra bloggning igen!
 
Det här fick jag reda på imorse...
 
Jag vaknade klockan sju och öppnade ögonen. Till min stora föråning gick inte vänstra ögat att öppna!
Det satt som fastlimmat. Mitt högra öga såg ja ju med, så jag rusade till WCn. När jag såg mig själv i spegeln satt
mitt vänstra öga som sagt typ fastlimmat med någon konstig äcklig gegga. Det gick bort med vatten. När jag tittade upp (med båda ögonen öppna) Såg jag mitt vänstra öga var sjukt svullet, och ögongloben var illröd.
 
Såklart, jag har ögoninflammation.
Men varför måste de komma nu? 
Jag har haft feber, har snuva, hosta, jätteont i halsen, öroninflammation och nu på köpet ögoninflammation.
Vi har jättemycket prov i skolan och jag har missat ett. Idag ska jag åka till skolan till sista passet och göra historieprovet. Och jag har inte ridit eller ens varit i stallet på typ lite mer än en vecka. Det kanske inte låter så mycket men jag saknar stallet och hästarna jättemycket. Jag har inte kunnat göra någoning, och känner mig såklart allmänt rastlös.
Jag är trött på att vara sjuk! Trött på de, TOTALT trött på de! 
SÅ snälla sjukdom... GE DIG!
 
Ni ser

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela