norahansen.blogg.se

Mina mål 2014

Publicerad 2014-01-05 18:20:00 i Allmänt,

Mina egna mål!
 
Mina egna mål är nog att börja träna lite mer regelbundet. Och inte bara när jag har lust.
Skärpa mig en aning i skolan. Ska verkligen försöka allt vad jag kan. Och inte bara göra det nödvändigaste!
Vara mer aktiv på timmarna och liksom bara försöka lite mer. Sjuan ska sluta med bra betyg!
Det behöver inte vara 10 i alla ämnen men så jag själv blir nöjd.
Och börja tänka mer positivt, och ta en dag i taget. Jag vill alltid att allt ska hända på en gång. 
Men jag ska ta ett djupt andetag och bara ta det lugnt. Att jag också ska bli mer positiv i jobbiga situationer.
 
Mina mål med bloggen!
 
Mina mål med bloggen är självklat att få allt att flyta. 
Inte hela tiden stressa. Bara att allt ska gå som rinnande vatten.
Uppdateringen ska bli bättre och allt ska flyta. 
Inläggen, uppdateringen, känslan. FLYT!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela