norahansen.blogg.se

Mitt nyår 2013-2014

Publicerad 2014-01-01 15:27:35 i Allmänt,

Jag har haft ett väldigt kul nyår.
Jag var med mina kusiner, och vi firade vi deras (och mina) bekanta som bor en bit bort.
Fanny som jag var med under hela kvällen är min klasskompis och vän!
Det var verkligen kul, först var vi ute och lekte nåt. Och sen for vi in och drack bål och åt.
All mat där var super god.... YAAMMI!
Sen hade jag och Fanny en liten öh, lek. Vi fick inte säga nåt vanligt på svenska före klockan 12.
Vi fick säga alla ord med "sta" i slutet eller så måste vi prata engelska!
Heh... kanske lite wierd men de va ganska kul ändå!
Så jag berättade för Fanny ganska mycket om hur min USA resa hade varit. PÅ engelska!!! Känner mig stolt! ;)
När klockan blev 5 före tolv gick jag och Fanny, ut (med ytterst konstiga skor på oss) och ett glas med saft och väntade på 12 slaget. OCH när klockan slog tolv (på våra telefoner såklart) SÅ ropade vi såklart GOTT NYTT ÅR!!
Men det blev bara typ "GOTT NYTT åhhhh..... hahahahah" för ett skrattanfall bröt ut. Sen berättade vi nyårlöften och så gick vi in. Vi skålade och skrattade och gick ut på nyårsvandring, med Amanda, Fanny, Wilma (Fannys lillasyster) Och jag med sprakastickor! (eller tomtebloss) och viftade åt bilarna!
Oj... oj... nu är det 2014! Jag GILLAR :DDD
Förresten... jag glömde berätta mitt nyårslöfte.
Mitt är att jag ska få EN dröm att gå i uppfyllelse! EN dröm! 
SÅ nu börjar 2014! Och det ska bli grymt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela