norahansen.blogg.se

Taggad för de kommande veckorna

Publicerad 2014-01-27 18:03:00 i Allmänt,

Vet ni va?
Jag har räknat ut att de kommande veckorna, kommer det hända MYCKET i mitt liv!
Jag kan ju räkna upp lite vad det kommer vara.
 
- En sång i skolan kommer övas in. Som jag inte spelat på evigheter, vi sjöng den på skolmusik! Åh minnen! :D
 
- Samma tordagkväll kommer det bli ridelktion vid Kvarnbacken, längesen jag red!
 

 (Bilden tagen från stallKvarnbackens hemsida)
 
- Helgen från fredag till Lördag kommer jag och Erica vara vid Ellens i Nykarleby!! :)
 
- Söndag är det inga planer än. ;)
 
- Jag tror det är den 5 februari så bär det av till Pargas med hela skidlasset. Jo, i Pargas är det FSSM och min mommo bor där, och Pappa är ordförande för SK åsen. Så såklart vi ska dit. Vi kommer hem den 9 februari. Kommer bli så kul! Taggar jättemycket,  berättar mer detaljer senare. :)
 
- Den 14 februari (som också är alla hjärtans dag<3)  har Elin, en av mina bästa vänner. Kommit på en SUPER ide!
Jag och Elin, Elisabeth, Erica och Ellen ska ha lite tjejmys vid Elins! Laga tacos och titta på film och så!
Så KUL! Längtar dit! :D
 
- Den verkligen största och roligaste grejen hittils är lite hemlig fortfarande. 
Ni förstår, jag kan inte skriva ut allt som händer med detta, NU just. För allting är ganska oklart än.
Men ni kan få en ledtråd! Det har med Zicko att göra!
Vad tror ni? Kommentera!
 
 
Så..... HÄR är mitt liv i februari, svart på vitt. Jag är lite nervös för att någonting ska köra ihop sig, eller alla mina saker, krockar ihop med prov och sånt. Men det ska nog gå bra, jag tar ett ögonblick i sänder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela