norahansen.blogg.se

Förkyld och överlycklig

Publicerad 2014-07-30 09:43:59 i Allmänt,

Hej på er!
Förlåt för att jag inte har bloggat ska bli bättre på det!
Blev riktigt förkyld igår, det kom bara plötsligt.
Fick jätteont i halsen, och kunde knappt svälja alls.
Och på natten var jag så otroligt täppt i näsan. Usch nej, jag hatar det! Vill inte vara sjuk nu. :(
Steg upp för nån timme sen och trött
och sur.
Mitt hals känns precis som ett rivjärn och jag kan endast andas genom munnen.
Jag gick in på telefonen och läste en kommentar jag skrev på en blogg i går kväll. Då märkte jag att många hade svarat på min kommentar och tyckte den var jättebra! Att det var jättebra skrivet. Ni anar inte hur glad jag blev över detta.
Man förstår inte hur glad man blir över andras uppmuntran om man inte får den själv!
Tack så mycket, verkligen. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela