norahansen.blogg.se

Mycket har hänt sen jag skrev sist... :D

Publicerad 2014-07-23 21:41:30 i Allmänt,

Haudi haudi!
Som sagt , mycket har hänt sen jag skrev här sist. 
Ni kanske vet att jag har haft mina girls här hos oss i boden?
Ja, men de var här och det var mycket roligt ;)
Vi åt godis, och babblade, spelade spel och var och simma! Skönt och varmt var det också!
Jep, idag så har jag sovit (slockande som vanligt direkt när E,E,E och E hade farit hem) 
Och sen kom Nike mitt i plötsligt och väckte mig, och sa att A står utanför på gården och väntar på oss!
Vi skulle på ridlektioner till Terjärv. Det blev ju lite jobbigt att kliva ut och springa ner för trappan, ta en keps på huvudet och åka iväg till Terjärv. Men jajja, jobba ska man. Inte sova!
På ridlektionerna var det såååååå himla varmt. 32 grader liksom uäääk. 
Jag höll på med Ressu och han var förståss irriterad på bromsarna. Han blev så himla bökig.
Och det är lite väl jobbigt när man har en häst på 600 kilo.
Som står och slänger med huvudet mot en hela tiden så man typ ramlar omkull. 
Ledde Baccus på andra lektionen och det var det. 
Ändå kom jag hem 9. Vart flög tiden iväg?
Imorgon är det en ledig dag. En välförkänt ledig dag. 
Den ska spenderas på min farbrors villa. Med familj. Å herreguud va skönt. 
Synd bara att jag inte kan åka till Zicko. Men det är så hemskt varmt att det inte går att rida så mycket. 
 Ha de bra allihopa. Vi hörs när vi hörs.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela