norahansen.blogg.se

Ridning igår

Publicerad 2014-07-14 13:05:53 i Allmänt,

He!J
 
Var helt slut när jag kom hem från tävlingarna igår. Somnade på soffan direkt! ;)
Men när jag hade sovit, så var jag ju pigg eter det!
Satte på mig ridkläderna och åkte till Zicko. Klockan var ungefär 9, så det var svalt. 
Jobbade Zicko ett riktigt dressyrpass på plan. Det gick ju, sådär. Jag är helt nöjd. 
Skritt och trav funkade riktigt bra, galoppen borde vi nog träna mer på!
Jag gjorde mycket stora volter. Försökte få honom att gå med bra tempo hela tiden. 
Jobbade också i mycket åttor. Det funkade riktigt bra till sist!
Var helt ok nöjd med söndagens kvällpass. 
Idag, tänkte jag nog sticka till stallet också, men jag vet inte. För det ser ut som om det blir åskväder!
Om jag far till stallet, så blir det nog en lugn tur i terräng. 
En gammal bild från när Zicko gick fint :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela