norahansen.blogg.se

Trött i huvudet

Publicerad 2014-07-31 17:34:13 i Allmänt,

Hej... :)
 
Denhär förkylningen tar verkligen på hjärnan.
Jag orkar göra EN sak om dagen, efter det är jag fullkomligt slut och utmattad. 
Idag var jag i Pelo. När jag kom hem så ville knappt benen röra sig. Totalt död...
Det tar på krafterna. Men nu har jag sovit (som jag har gjort varenda dag sen jag blev "sjuk")
Och nu SKA jag till Emmes, Zicko ska ridas, han behöver motion. Han blir tjock och lat nu.
Min hjärna vill  verkligen träna nu. Rida för tränare och hoppa. 
Men min kropp säger nej efter en timmes ansträning. Fy vad jobbigt. 
Men nu ska jag glömma det här. Åka till Emmes, rida Zicko. Dricka mycket, ta med mig lite mellanmål. 
Och när jag kommer hem så tar jag en lång dusch och far och sova. 
En plan. En bra plan! OK!
 
Träffade "my" best pony. För jättelängesen. (typ förra veckan haha)
Hon är sig lik, busig och hungrig. Finare ponny finns inte. :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela