norahansen.blogg.se

Varmt som..... Jag vet inte vad!

Publicerad 2014-07-09 20:54:51 i Allmänt,

 
 
 
 
Förlåt mig, för att jag inte har bloggat idag. Det kom liksom inte tid.
 
Nåja, låt mig berätta om vad jag har sysslat med idag.
Red Zicko på förmiddagen, ut i terräng. Han blev genomsvettig, så en dusch med schamponering blev det.
Pysslade om honom lite extra. Och när jag skulle ta ut honom i hagen, skulle just ta i elbanden, så ryckte det i grimskaftet, och jag tittade bakåt, jo vad ser jag?
Zicko har 1M före han skulle in i hagen, rullat sig. Herregud, han kunde ju inte vänta tils han kom in? ;)
sötish ponni :)
På ridlektionerna var det stekhett!
Jag trodde jag skulle dö....
Fick rida finaste Samigubben på sista lektionen. Han är verkligen en underbar häst. Synd bara att han flyttar.
Har inte gjort så mycke annat än duschat och suttit och bara chillat.
Planerna för imorgon är att fara å fota me Nike, (förhoppningsvis är hon med på noterna)
Annars bara lugnt
Och grattis till världens finaste 1åring. Paddy!
Hon fyllde igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela