norahansen.blogg.se

Vefas & Deli

Publicerad 2014-07-28 16:58:27 i Allmänt,

Hej!
Här har det börjat åska, eller ja. Det åskar inte nu, men det åskade för en stund sedan. 
Nätet slogs av, och det smällde hela tiden! Huj!
Men hann med 2 saker före. Först var jag och rida Vefas och Deli. Det var verkligen roligt. 
Vefas, var som han brukade. Jättekul, han kändes bara SÅ mycket större, men SÅ mycket mindre gångarter än Zicko. ;) Men riktigt fin ändå. 
Sen hoppade jag upp på Deli, och ska faktiskt erkänna att jag aldrig ridit henne på planen förr. 
Hon var verkligen.... lustig. På ett jättebra sätt!
Hon hade stora och väldigt LUFTIGA gångarter. Det var jättekul att trava med henne!
Hon var mjuk i munnen men ändå taggad. Vilket jag gillade. Men man  märkte nog att Deli var ingen lätt häst att rida. Hon var mycket svårare än Vefas. Inte för att jag hade nåt "problem" när jag red henne. Men ändå.
Mycket mer kompilcerad. Testade alla gångarter. Galoppen var också riktigt rolig. 
Tack för att jag fick komma med :D
 
Delagna
Vefas
 
#Teamfux ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela