norahansen.blogg.se

Jag lever!

Publicerad 2014-06-04 19:52:15 i Allmänt,

Hej! Längesen sist eller? :)
Nu har jag inte logggat in här på 2 dar. Känns verkligen konstigt!
Jag har velat blogga, och jag har tänkt mycket på bloggen. 
Men tiden har bara räckt till, till kanske 10 minuter ledighet om dan. 
Så, jag tänkte såhär.
 
Jag vill inte blogga ett inlägg per dag, som bara består av en mobilbild!
Nej, som jag har sagt, om jag bloggar. Så ska jag blogga bra. Om jag bara bloggar med en mobilbild. Så inte alls.
Så då bestämde jag mig för att inte blogga alls då. Tyckte det var rätt beslut.
 
Men, nu är jag här igen!
Med mycket blogglust och ideèr. Nice :D
Kommer skriva allt i 3 inlägg om allt vad jag har gjort under de senaste dagarna!
Hoppas ni kommer att orka läsa, och gilla det!
Några bilder har jag inte alls hunnit med. Tyvärr. 
 
Kan förklara kort för er vad jag verkligen har hållit på med de senaste dagarna. 
Jag har varit ledare på ett ridläger för mindre barn. Måndag och tisdag. Hopplägret har också varit på samma gång. 
Har "varit med" på hopplägret lite vid sidan om. 
Ja, de är lite vad jag har sysslat med! Förklarar mer sen.
 
Det känns som om det har gått 3 veckor av sommarlovet redan, men egentligen har det bara gått 3 dar. Känns verkligen underligt.
Nu är lägren slut för denna vecka. Och jag har ledigt! Yes! :)
Hejdå bloggen <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela