norahansen.blogg.se

Mina ridläger

Publicerad 2014-06-30 14:00:00 i Allmänt,

 
 
Jag har varit på ridläger nästan varje sommar. Varje gång vid ett grymt stall, med otroligt trevliga människor,
 
Jag minns mitt första ridläger. Det var nog 2009 har jag kommit fram till.
Då var jag första gången på ridläger vid stall Kvarnbacken. Jag och Ellen, hade Marta som sköthäst.
Vi avslutade med en gymkanatävling, och alla fick rosett. Jag red Marta.
 
 
 
Ridlägret 2010 vid stall Kvarnbacken. 
Kommer jag bara ihåg deltagarna på lägret. Och, när vi var ute på långritt i terräng, så travade vi (jag red Marta) Och en annan tjej som red Milona. Hon och jag hamnade typ 500m efter alla andra när de travade så snabbt. Tillsist såg vi dem inte. Haha, jag minns hur rädd jag blev. Jag red Marta på en bana på 20 cm. 
 
 
2011. Så kommer jag också bara ihåg deltagarna. Alla var äldre än jag och Ellen, men vi hade jättekul ändå!
Jag kommer ihåg hur mycket vi skrattade vid matbordet.... goda tider, goda tider...
 
 
 
2012 så började Anna ordna läger vid Annas Stall. 
Jag var då med på ett hoppläger. Med Ellen och Josefin + många andra. 
Jag fick inte rida Wilma, sådär jättemycket. Men det gick bra och det var kul ändå.
Jag red Wilma, på lägertävlingen. 20 cm :)
 
 
2013
Det senaste lägret jag var på. ar det bästa på kvarnbacken hittils.
Otroligt trevliga människor, fick jättemånga ina vänner, och red många bra hästar. Perfekt!
Tävlade Rodney 60 cm. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela