norahansen.blogg.se

Raggar hunden

Publicerad 2014-06-27 12:18:56 i Allmänt,

Har suttit hela morgonen och skrivit inlägg, för lägret.
har skrivit 4 stycken nu och måste skriva det femte idag också. Jag hoppas att ni kommer gilla dem. Varje inlägg per dag publiceras klockan 2. Ett inlägg per dag + mobilbilder och kanske text om jag hinner. Det beror förstås på hur bra nätet är. 
Paddi :)
 Ska nu laga en sallad. Och efter maten sticker jag till Emmes.  Det kommer bli svårt att lämna Zicko. Jag är ju ändå van att få träffa honom nästan varje dag. Men han får gå på bete och äta sig tjock. Jag tror att han inte kommer att sakna mig ;)
+ så kommer Nike och Malena och rider lite och borstar
Han kommer nog att trivas alldeles utmärkt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela