norahansen.blogg.se

Det jag vill ändra på/ det jag inte vill ändra på

Publicerad 2014-03-21 20:34:00 i Allmänt,

 
En grej som jag inte vill ändra på är min hårfärg. Gillar den precis som den är!
 
En grej som jag vill ändra på är uppdatering på bloggen. Den SKA flyta!
 
En grej som jag inte vill ändra på är en del av min personlighet- att jag pratar hela tiden,
man märker när man har nytta av det!
 
En grej som jag vill ändra på är min läxläsing. Är så himla lat vid sådana tillfällen!
 
En grej som jag inte vill ändra på är mitt förhållande till Wilma (ponnyn alltså) Vill inte förlora kontakten.
 
En grej som jag vill ändra på är hur jag tar emot kritik. Eller kanske inte kritik, men ändå när någon säger till mig när jag gör fel. Att jag verkligen lyssnar på. Och inte bara blir arg och irriterad!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela