norahansen.blogg.se

HAllåå! :D

Publicerad 2014-03-20 20:03:56 i Allmänt,

Nu för en stund sen kom jag hem från stallet! Det var jättekul!
 
Jobbade Zicko som sagt på planen, och det gick super!
Jag hittade på en ny övning. Och jag svängde och svängde i massa olika krumelurer hela tiden. 
Zicko tyckte det var kul, han var med på noterna!
+ att jag fick öva på att byta lättning typ 10000 gånger med hjälp av denna övning som jag kom på.
Det gick jättebra, allt kändes så lätt!
 
Övningen var ungefär såhär
 
Man rider i på medellinjen. Och när man har ridit en liten bit in, så gör man en volt till vänster, ut till spåret. 
Men kommer in på medellinjen igen, och byter lättning och rider en volt ut till spåret åt höger. OSV OSV
Den var verkligen jättebra! Jag fick Zicko väldigt mjuk, och kunde verkligen jobba på att få honom frammåt på volterna. Något jag kommer fortsätta med!
 
 
 
duktiii ponniiii.... <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela