norahansen.blogg.se

Mitt sportlov!

Publicerad 2014-03-02 20:54:37 i Allmänt,

Hela mitt sportlov har jag spenderat i stallet. Jag kom på att jag hade EN dag som jag inte har varit med hästar!
Det har varit hästdagar, och hoppdagar och totalmysiga uteritter med Zicko <3
Men känner att jag har jobbat, utan att det har blivit för tungt. Har uträttat mycket saker som jag ville bli av med. OCH så har jag klarat mig i 10 dagar utan Mamma och Nike!
Ja, det känns som ett bra sportlov! Men nackdelen var dock, att jag har inte typ haft tid för något annat. 
Kusinerna har jag inte hälsat på. Och kompisarna har jag inte heller varit med. Heh, mycket social ;)
Fammo har jag pratat med mycket. Men sorligt nog var det mest för att hon kokade mat åt jag och Pappa! :)
Bono har mått bra! Alltid lika glad och go! :D
Detta sportlov har varit perfekt, precis som jag ville ha det! Och nu börjar skolan...
Nästa mål är påsklovet då antar jag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela