norahansen.blogg.se

Ouppppssss.......

Publicerad 2014-03-29 19:52:56 i Allmänt,

 
 
Inget inlägg.... på hela dan.... Huuups, förlåt :(
Men har jag har haft så mycket att göra att jag helt enkelt inte hunnit. 
For till stallet vid 12 och det var 3 ridlektioner. Det var jättekul precis som vanligt.
Efter det for jag direkt till Zicko. Red honom på planen, han var pigg och glad, och det gick riktigt bra. 
Höll på utan sigbyglar i galopp och trav. Malin om ni kommer ihåg (hon tränade jag för i somras)
Sa att man ska hålla på utan stigbyglar så fort man får tillfälle till det! Det har jag verkligen gjort nu när jag harhaft  Zicko. det går bättre och bättre. Zicko var bara lite sjåpig i terrängen.
Nu sover jag på pelo (hos Amanda) som inte ger något vidare sällskap ;) Hon sover som en stock.... :D
 
Jag själv är nog trött, men inte så trött att jag somnar. Bara trött i kroppen. 
Får se om vi kan se på gladiatorerna och talang Sverige ikväll.
Hoppas det! 
Detta var en dag fylld med mycket. Men jag är glad och lycklig ändå!
I dessa kläder hör jag hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela