norahansen.blogg.se

Passande outfit till Wilma IV

Publicerad 2014-03-10 19:18:30 i Allmänt,

Kanske ni kommer ihåg när jag gjorde denhär outfiten åt Teija och Josefin!
Ja, det var jättekul så tänkte göra en till Wilma också!
 
Wilma är en brun vit skäck
 
Så, ser hon ut. 
Så det är lite svårt att bara välja en färg eller så, för hon passar i typ allt!
Men tänkte ungefär såhär!
 
Träns Flirty i olika färger
Nu är denna bild väldigt liten och dålig.
Men detta "pony flirty" Träns från ponnypop.se skulle vara hur coolt som helst!
Och detta snygga schabraket från hööks, hur gulligt med texten "Eat my dust!"
Och faktiskt. Jag tycker att bara för att man har ett gulligt sto. Behöver man inte ha rosa på allt!
Jag tycker att det är MYCKET snyggare med rosa detaljer! Hon passar både i blått och rosa!
 
Egentligen har inte Wilma benskydd, men om hon skulle ha så skulle jag vilja ha ett par som är pink i färgen. 
Det skulle matcha med kanten på schabraket!
Detta pannbandet jag DÖR! Skulle dö så snyggt det skulle bli! LOVE it! 
 
Tycker ni inte hon skulle bli snygg? Tuff ponny liksom. Precis Wilma style enligt mig!
Hon är supergullig i rosa, men jag tycker shetlandsponnyer är en så himla tuff hästras. De är så tuffa i sig själva.
Att de förtjänar en tuff outfit på tävlingarna! Inte sant?
 
Dehär är jättekul! Har jag märkt, kommer säkert att fortsätta!
 
//Nora :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela