norahansen.blogg.se

Ridlektioner :D Hästar

Publicerad 2014-03-08 13:42:15 i Allmänt,

Hej!
Ursäkta för att det int har kommit några inlägg förrän nu.
Klockan 12 for jag och Nike till stallet. Ridlektioner alltså! Har inte lett nån, men lade på Deli och sånt. Sprungit runt överallt hela tiden. 
NU sitter jag hemma, och ska om en stund åka till stallet igen. Vi hämtar Nike därifrån och kör till Emmes!
Zicko ska jobbas på planen, och kanske lite avslutning i terräng också. Hoppas jag inte blir ALLT för irriterad på Nike när hon kommenterar om allt! De konstigt, jag har inga problem med att ta kritik fårn andra ridlärare. Men när Nike säger nåt blir jag jätteirriterad!
Måste också säga att det är SUPER fint väder idag! 
Solen skiner, och det är varmt och skönt! Fast det blåser fortfarande!
Nu hinner jag inte skriva mer! Hejdå! :)
 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela