norahansen.blogg.se

Suklainen maito kahvi!

Publicerad 2014-03-05 20:41:19 i Allmänt,

Tjenna!
Har spenderat kvällen i stallet. Med busponnyn!
Jag var ute i terrängen och travade några kilometer i sträck ;) Han var mycket trevligare idag. Lyssnade bra på ditvägen. Blev igen stark på hemvägen me  fick ner honom.  Pratade tills han blev lugn igen. Det funkar!
Sen har jag faktiskt lärt honom ett trick! Som han kunde ikväll! Det är "puss" nu kan han det jättebra! Yes! :D
Sen kom plötsligt T som äger stallet och frågade om jag dricker kaffe? Jag svarade Njaa..  inte direkt. 
Och plötsligt så hade jag fått 4 paket Drick kaffe i famnen! Han sa att de var jättegoda! Och de var de också! Kanske inte riktigt i min smak men tack ändå! :)
Imorgon kommer Ellen komma med mig till stallet! Det ska bli kul! :)
Har nog inte mer att säga än att jag ska hoppa i duschen nu! Hej hej! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela