norahansen.blogg.se

Jättekul!!!

Publicerad 2014-05-12 21:32:24 i Allmänt,

Hali Hallå!
 
Sängen väntar, och jag är så trött så att mina ögon går i kors! men jag ska skriva lite ändå!
 
Det var Malins lektion idag, och jag red Vefas. Har inte ridit storhäst, eller Vefas på JÄTTElänge.
Men allt gick jättebra. Allt var lätt, och det var super kul att rida Vefas. Han var bara en aning döv för skänkeln e-mellanåt. Vi hoppade lite grann. Inte mycket. :)
Är jättenöjd med träningen :)
 
När jag kom hem så kom jag på husliga läxan. Rörde ihop en bananplätt. Åt mamma. Klockan 9 på kvällen!
Hehe... Visst dehär blev lite sent. Men allt går bra!
Imorgon är det stallet igen som gäller. Har bestämt att jag ska fara till ridplan också!
Jag och Ellen ska till stallet och putsa! Då kan jag också blogga :D
 

Kommentarer

Postat av: Kelsie

Publicerad 2014-05-14 13:02:29

Vilken söt hund!Och vilken fin blogg!:)
Har en tävling på våran blogg: "favorit vårbilden" var jättegärna med!:D Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela