norahansen.blogg.se

Hej hej bloggen! Längesen?

Publicerad 2014-10-17 15:02:06 i Allmänt,

Hejsan allihop!
 
Lite längesen va?
Jep, det var det. Jag tänkte att ni ska få en grundlig uppdatering om vad jag har sysslat med de senste dagarna. 
Vad jag har gjort, hur det har gått, hur jag har mått osv osv :-D Kul va?
 
OK, var ska jag börja!
 
För tillfället så sitter jag vid datorn och hör på en video med Clara Henry (bästa youtubern!)
Men myskläder och yllesockor :)
Det är kallt och mulet ute, riktigt höstväder!
 
Ni kanske undrar hur jag kan sitta och blogga såhär tidigt på dagen
(visserligen skulle jag nog vara hemma från skolan i alla fall, men ni vet vad jag menar)
Det är för att vi har höstlov! Jaa! :)
Vi fick vårt höstlov i torsdags, så ja, en dag har gått. 
Har varit med Nike och hennes pojkvän och dricka kaffe till fammos. Till allas förvåning så drack JAG faktiskt kaffe! Fast bara lite hehe ;)
Idag, eller rättare sagt ikväll. Så kommer Willy, (mammas kusin) och hans fru hit från Pargas!
Det ska bli så kul! De ska bara vara här över helgen, men det gör inget. Vi ska ha värsta middagen nu på kvällen, med älgkött och masa sånt. Gott ;)
 
För tillfället mår jag inte så jättebra. Är förkyld. Var för några veckor sen jättejättehes, men nu är det borta. 
Istället så kom hosta och snuva. Usch. Och igår, så hade jag varit i duschen, så kollade jag på film efter. Och när jag hade sett filmen färdigt. Så hade mitt ena öra slagit lock något så otroligt. Jag var typ helt DÖV resten av kvällen. Nu är det dock lite bättre :)
Kommer upp fler inlägg. Men om jag hade skrivit allt i detta så skulle det ha blivit en kilometerlångt. Vi hörs och ses här senare! Love you <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela