norahansen.blogg.se

Öva till prov - Torsdag!

Publicerad 2014-10-30 19:11:57 i Allmänt,

Har övat bra till provet nu, och känner att jag verkligen har försökt. Nu har jag övat bra, det får gå som det går imorgon helt enkelt. Imorgon är det ju fredag. Yiippie! :D :D
Jag har pratat med Josefin ikväll pch hon och jag ska rida imorgon. Supertaggad och det ska bli så kul. Riktigt bra höstväder nu, inte för kallt och inte för hårt underlag, så det bli perfekt! Jag vet inte vad vi kommer göra, troligtvis har inte planen torkat upp, eftersom det regnade så förskräckligt i onsdags, fy för regnet. Hatar det :/ Så det bli nog troligtvis terräng. Eller båda. Får hålla tummarna!
Vad gör ni en torsdagkväll? Berätta!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela